Friday 17 January 2014

Welcome 2014

Assalam and hi to all.. firstly saya nak ucap ribuan terima kasih pada mereka yang sudi singgah di blog saya yang tak seberapa ini. Tak lupa juga pada semua customer saya, thanks a lot coz choose me as your makeup artist on your ceremony. Hope sentuhan makeup saya memuaskan hati anda semua. 

Now 2014. lembaran baru pun dah tiba. Sesiapa yang nak booking date or ada sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi saya atau whatsapp pun boleh. Macam biasa, bayaran untuk booking date RM50.00. The rest after makeup siap semua baru bayar. Untuk percubaan or trial makeup, jika anda datang ke rumah saya  free sahaja, if kerumah anda caj dikenakan hanya RM30.00 sahaja.

Setakat ini, alhamdulillah ramai yang berpuas hati dengan solekan saya. syukur sangat-sangat pada yang esa. Jadi pada yang belum mendapatkan khidmat saya, boleh hubungi saya di 014-2354512 (Shikin).  

Terima Kasih.
@}--------- 

No comments:

Post a Comment